Povećajte prodaju i prihode, a vaš call centar vam to može omogućiti jer možete koristiti analitiku za prepoznavanje i ciljanje kupaca visoke vrijednosti, prilike za unakrsnu i skuplju prodaju i učinkovite prodajne strategije. Također možete koristiti analitiku za mjerenje povrata ulaganja (Return of investment) vaših marketinških kampanja i optimizirati stvaranje potencijalnih kupaca i stope konverzije.
Poboljšajte također i izvedbu te zadovoljstvo agenata kad je vaš call centar u pitanju – možete koristiti analitiku za pravovremenu povratnu informaciju, podučavanje i obuku svojim agentima na temelju njihovih snaga i slabosti. Također možete koristiti analitiku za motiviranje i nagrađivanje svojih agenata na temelju njihovih postignuća i ciljeva. Također možete koristiti analitiku za stvaranje pozitivne radne kulture i smanjenje odlaska agenata. A sve je to bitno za uspješan rad jer call centar ustvari ovisi o dobrim radnicima.
Ovo su neke od prednosti softvera za analitiku kad je call centar u pitanju, softver vam može pomoći u razvoju vašeg poslovanja i oduševiti vaše klijente.
Kako biste odabrali najbolji call centar za svoju tvrtku, trebali biste uzeti u obzir neke od ovih čimbenika:
- opseg vaših potreba za korisničkom službom i podrškom
- proračun i resursi koje imate na raspolaganju za outsourcing
- kvaliteta i pouzdanost tehnologije i softvera pozivnog centra
- stručnost i iskustvo agenata i menadžera pozivnog centra
- povratne informacije i recenzije drugih korisnika koji su koristili pozivni centar
- kompatibilnost i usklađenost kulture i vrijednosti pozivnog centra s vašima
Primjer za dobar call centar i upotrebu softvera se može izvući iz Filipina. Ondje je projekt financiran pomoći za uvođenje terenskog zdravstvenog informacijskog sustava osmišljen prema američkom modelu koji je pretpostavljao prisutnost kvalificiranih programera, kvalificiranih voditelja projekata, zdravu tehnološku infrastrukturu i potrebu za informacijama poput onih korišten u američkoj zdravstvenoj organizaciji. U stvarnosti, ništa od toga nije bilo prisutno u filipinskom kontekstu. Rezultat je bio veliki jaz dizajn-stvarnost duž dimenzija uključujući informacije, tehnologiju i osoblje/vještine. Ishod je bio da je informacijski sustav kad je call centar bio u pitanju – zakazao.